پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با گرامیداشت هفته منابع طبیعی؛
۱۴۰۲-۱۲-۱۷

کاشت درخت به یاد شهدا با حضور خادمیاران سمنانی

مدیر و معاونین کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان به همراه جمعی از خادمیاران رضوی همزمان با گرامیداشت هفته منابع طبیعی به یاد شهدا درخت کاشتند.

به گزارش آستان نیوز از سمنان؛ حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان اظهار کرد: کاشت نهال با هدف گرامیداشت یاد شهدا و ارج نهادن به مقام شامخ آنان در شهرستان سمنان انجام شد.
وی گفت: آیین کاشت درخت نهال که در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت نیز انجام شد، علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، انقلاب و مدافعین حرم گامی مهم در راستای توسعه فضای سبز و توجه به طبیعت است.
مدیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، خاطر نشان کرد: همه ما در برابر این از خودگذشتگی‌‌ها و دلاور مردی‌‌ها مسئول هستیم و کاشت نهال در روز گرامیداشت شهدا گامی هر چند کوچک در راستای قدردانی از ایثار آنان است.
سعدالدین با بیان اینکه فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی بسیار مهم بوده و باید در جامعه ترویج یابد تصریح کرد: باید به یاد هر شهید درختی بکاریم تا درخت انقلاب همواره سبز و تنومند بماند.
گفتنی است، همزمان با هفته منابع طبیعی و با محوریت ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان در این مراسم مهندس مرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان سمنان به همراه مهندس ملحی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری سمنان و معاون کانون‌های محله‌ای و رجبی، معاون فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان و جمعی از خادمیاران نیز حضور دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی