پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۷

افتتاح کتابخانه مجازی توسط کانون کتاب و کتابخوانی رضوی منطقه۵ تهران

خادمیاران کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در راستای بالا بردن سرانه مطالعه کتابخانه مجازی افتتاح کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، واضح است که کتاب خواندن فواید و برکات زیادی دارد که مهمترین آنها بالا بردن سطح دانش و آگاهی و زنده نگه داشتن قوای ذهنی است بگونه‌ای که می‌تواند دریچه‌ای از ذهن به روی دنیا، دانش و ایده‌های جدید باز کند.
به لطف فناوری و تکنولوژی جدید، گوش دادن به کتاب‌های صوتی به جایگزین محبوب برای خواندن کتاب‌های چاپی تبدیل شده است به طوری که تغییر شکل مطالعه از کتاب کاغذی به کتاب الکترونیکی و بویژه صوتی به یک عادت برای علاقمندان به مطالعه تبدیل شده است.
کسانی که با توجه به ضروریات زندگی مدام در حال انجام کاری بوده و یا در حرکت هستند و هنگام تحرک نمی‌توانند کتاب کاغذی همراه خود حمل و مطالعه کنند، به راحتی می‌توانند از کتاب صوتی استفاده کنند.
با توجه به لزوم مطالعه برای علاقه‌مندان به کتابخوانی در هر زمان و هر مکان، یک کانال تخصصی جهت استفاده این افراد در نظر گرفته شده که جهت بهرمندی از آن کافیست با استفاده از لینک https://eitaa.com/ketabrazavi5 در این کانال عضو شده و از کتاب‌های صوتی آن استفاده کنند.
فعالیت خادمیاران کانون کتاب و کتابخوانی در چهار حوزه اصلی نظیر نشر کتاب‌های صوتی با محتوای دانش عمومی، ایجاد کتابخانه رضوی که در حال حاضر حدود ۱۰ نفر از خادمیاران در طول هفته مشغول به ساماندهی آن هستند. برگزاری مسابقات کتابخوانی که نخستین مسابقه در نیمه شعبان برای افراد ۶ تا ۱۵ سال و در خصوص زندگینامه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد و به زودی کانال مجازی جهت قصه گویی و داستان گویی برای کودکان ایجاد خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی