پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با هفته تکریم مساجد صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۱۲-۱۷

برگزاری آئین غبارروبی مسجد گوهر شاد با حضور خادمیاران نوجوان   

همزمان با هفته تکریم مساجد و در آستانه ماه مبارک رمضان؛ آئین غبارروبی مسجد جامع گوهرشاد با حضور جمعی از خادمیاران نوجوان برگزار شد. 

به گزارش آستان نیوز، همزمان با هفته تکریم و غبارروبی مساجد و در آستانه ماه مبارک رمضان آئین غبارروبی و تنظیف مسجد گوهرشاد با حضور جمعی از خادمیاران نوجوان حرم مطهر رضوی مشغول به خدمت در بخش فرش، مکبرین و دیگر بخش‌های حرم مطهر رضوی برگزار شد. 
در این مراسم که با مدیحه‌سرایی و مداحی ذاکران اهل بیت(ع)؛ حسن‌زاده و عارف همراه بود، نوجوانان رضوی ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد را با گلاب شستشو و تنظیف کردند. 
حجت‌الاسلام علی پایاب مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: آئین غبارروبی مسجد گوهرشاد همزمان با هفته تکریم و غبارروبی مساجد در سراسر کشور انجام می‌شود. 
وی تصریح کرد: این آئین برای دومین سال است که با حضور خادمیاران نوجوان برگزار می‌شود و هدف از به کارگیری نوجوانان در این آئین معنوی نقش‌آفرینی نوجوانان در خدمت به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و آشنایی بیشتر آنها با فضای معنوی و نورانی مسجد است. 
مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: در این مراسم حدود 150 خادمیار نوجوان شرکت کرده‌اند و پس از پایان مراسم غبارروبی با حضور در پشت پنجره فولاد مسجد گوهرشاد به محضر امام مهربانی‌ها عرض سلام و ارادت خواهند داشت و توفیق خدمت بیشتر به زائران را از آن حضرت طلب می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی