پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۹

اعزام کاروان فرهنگی خادمیاران کانون‌های محله‌ای قم به مشهد مقدس

در آستانه ماه رمضان ۴۴ نفر از خادمیاران کانون محله‌ای استان قم در قالب کاروان فرهنگی، به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش آستان نیوز از قم، سیدعلیرضا حسینی معاون کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی استان قم با اعلام این خبر گفت: اعزام این کاروان زیارتی ویژه برداران کانون‌های محله‌ای است که بیشتر آنان تاکنون توفیق تشرف خدمتی به بارگاه منور حضرت رضوی (ع) را نداشته‌اند و به عنوان خادم اولی برای خدمت تشرفی(خدمت به زائرین) به زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم نائل می‌شوند. 
حسینی بیان کرد: این کاروان از ۱۶ اسفند ماه ،عازم مشهد مقدس شده و در این سفر ۵ روزه خادمیاران در روزهای جمعه و شنبه و یکشنبه ، در حرم رضوی به خدمت می‌پردازند.
وی تصریح کرد: در این سفر حجت السلام والمسلمین سید محمدباقر تکیه‌ای مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم نیز پس از زیارت حرم کریمه اهل بیت فاطمه معصومه(س) همراه خادمیاران به مشهد مقدس تشرف یافتند.
حسینی عنوان کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، تبلیغی، حضور در مراسم دعای کمیل و دعای ندبه در حرم مطهر و برنامه‌های سخنرانی با موضوع جهاد تبیین، از جمله برنامه‌های این سفر زیارتی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی