پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۹

آیین انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت «تولید فناورانه کودهای شیمیایی» برگزار شد

با همکاری شرکت صنایع پیشرفته رضوی، شرکت کشاورزی رضوی و شرکت کیمیا صنعت رایمند، قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت «تولید فناورانه کودهای شیمیایی» به امضا رسید.

به گزارش آستان نیوز، رئیس هیئت مدیره شرکت کشاورزی رضوی در این مراسم که در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، گفت: امیدواریم با انعقاد این قرارداد اتفاق خوبی را در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدّ ظلّه‌العالی) در حوزه دانش‌بنیان رقم بزنیم.

دکتر اسدالهی تصریح کرد: طی سال‌های متمادی به دلایل متعددی از جمله تحریم‌های ظالمانه، اساس اقتصاد بیشتر به منابع خام از جمله فروش نفت، خام فروشی و... اختصاص داده شده و متاسفانه همچنان واردکننده برخی از نهاده‌ها هستیم. از همین رو در بخش‌های مختلف وزارت‌خانه‌ها، حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی سعی شده است علی‌رغم مشکلات ناشی از تحریم‌ها، تهدیدها تبدیل به فرصت شوند.

او ادامه داد: شرکت صنایع پیشرفته رضوی نیز در راستای تحقق این هدف، با دانشگاه‌ها، موسسات و نهادهای مختلف، ارتباط برقرار کرده است.

به گفته دکتر اسدالهی، نقطه ضعفِ حوزه اقتصاد، تجاری‌سازی است که با تبدیل دانش به محصول رفع خواهد شد، بر این اساس تمهیداتی اندیشیده شده و تیم متشکل از شرکت‌های کشاورزی رضوی، صنایع پیشرفته رضوی و کیمیا صنعت رایمند تشکیل شده و در راستای توسعه محصولات کشاورزی آماده فعالیت است.

 

هدف‌گذاری برای رفع نیازها در زنجیره ارزش آستان قدس

رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پیشرفته رضوی نیز در ادامه این مراسم، همکاری آستان قدس رضوی با شرکت‌های دانش‌بنیان را اتفاقی مبارک دانست و افزود: باید اینگونه تعاملات تبدیل به الگو شود تا بیش از پیش شاهد رشد اقتصادی در کشور باشیم.

دکتر نیل‌فروشان تاکید کرد: شرکت صنایع پیشرفته رضوی آماده دریافت ایده‌های نو و فناوری‌های جدید و همچنین حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

او ادامه داد: شرکت صنایع پیشرفته رضوی در کشف و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و فناوران کشور، راهبردی اساسی مبنی بر رفع نیازها در زنجیره ارزش آستان قدس رضوی را سرلوحه امور خود قرار داده و همگرایی با شرکت کشاورزی رضوی در تهیه و تولید کودهای شیمیایی، در این راستا صورت گرفته است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی