پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۹

مهدالرضا(ع)، آموزش قرآن به زبان کودکان

مهدالرضا(ع) بزرگترین شبکه آموزشی روخوانی قرآن کریم در سطح کشور به نوآموزان قبل از دبستان است. دوره‌های آموزشی مهدالرضا(ع) ویژه کودکان 5 سال تمام علاوه بر مشهد در 31 استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، دوره‌های آموزشی مهدالرضا(ع) با پیشینه‌ای 26 ساله، شامل آموزش روخوانی قرآن کریم به روش قصه و بازی به نونهالان پنج سال تمام در سراسر کشور برگزار می‌شود و سالیانه بیش از۲۰هزار نفر در کلاس‌های آموزشی به دو صورت حضوری و مجازی ثبت‌نام می‌کنند و از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند. 

در این طرح که به صورت یک روز در میان و حداکثر 180 ساعت آموزشی است، قرآن‌آموزان نونهال ضمن ایجاد انس و الفت با امام رضا (ع) قادر به روخوانی قرآن کریم با لهجه عربی و رسم‌الخط عثمان‌طه خواهند بود.

کلاس‌های مهدالرضا(ع)هر ساله از مهر ماه آغاز شده و تا خرداد سال بعد در 90 جلسه آموزشی 2 ساعته مجموعا 180 ساعت برگزار می‌شود. سال تحصیلی 1403-1402 تعداد 25 هزار و 126 فراگیر در دوره آموزشی مهدالرضا(ع) شرکت کردند. هم چنین در حال حاضر در ۱۱ کشور، کلاس‌های آموزشی هماهنگ و مطابق با تقویم آموزشی مهدالرضا (ع) برگزار می‌شود که کتاب‌های آموزشی و برنامه‌های آن‌ها از مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی هدایت می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی