پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۹

حال و هوای چهارشنبه‌های امام رضایی در مدارس شهرستان ورامین

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ورامین همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی هر هفته یکی از مدارس را مهمان سفره امام مهربانی‌ها می‌کنند.

به گزارش آستان نیوز از تهران؛ خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ورامین چهارشنبه هر هفته با عنایت آقا امام رضا(ع) و با تهیه تغذیه سالم برای مدارس، دانش آموزان را مهمان طعام رضوی می‌کنند.
 مراسم این هفته در مدرسه ابتدایی موسی بن جعفر (ع) برگزار شد و حال و هوای امام رضایی بسیار خوبی داشت. خادمیاران رضوی و 430 دانش آموز با همخوانی صلوات خاصه حال و هوای معنوی خاصی را رقم زدند و در ادامه با تغذیه رضوی پذیرایی شدند.
سید یدالله حسینی دبیر کانون خدمت رضوی ورامین در این مورد عنوان کرد: از ابتدای دهه فجر تا به امروز به ویژه در چهارشنبه‌های امام رضایی با اهتمام معاونت محله‌ای و کانون‌های ایثار و شهادت، ورزشی، جوانان و... با حضور در مدارس با هدف تبیین معارف رضوی و ایجاد حال و هوای امام رضایی نزدیک به 20 مدرسه را حضور موثر و فعالانه‌ای داشتند و اقدام به برپایی چایخانه رضوی همراه با تغذیه دانش‌آموزان کردند.
در ادامه با حضور در دفتر دبیران مدارس و ارتباط مستقیم با کادر آموزشگاه سیره و فرهنگ رضوی را تبیین و تبرکات رضوی هم اهدا کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی