پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۹

برگزاری همایش ویژه خادمیاران رضوی شهرستان فرخشهر

همایش ویژه خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های محله ای و تخصصی شهرستان فرخشهر استان چهار محال و بختیاری 16 اسفند ماه در سالن اجتماعات دبیرستان شهید مظلوم شهرستان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از چهار محال و بختیاری ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدابراهیم حجت‌پناه مدیر کانون‌های خدمت رضوی گفت: این همایش با هدف آشنایی بیشتر خادمیاران و یاوران رضوی با سامانه خادمیاری و نحوه انتخاب مصداق و گزارش‌نویسی برگزار شد که امیدواریم با برگزاری این جلسات بتوانیم مشکلات این عزیزان را در مورد گزارش نویسی برطرف کنیم.
ساعد فرهنگیان دبیر کانون‌های خدمت رضوی دراین همایش ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: خادمیاران رضوی با توجه به علاقه، استعداد و توان خود در کانون‌های مختلف خدمت رضوی سازماندهی شده و این جلسه برای آموزش خادمیاران با سامانه خادمیاری برگزار شده است.
در این همایش دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان فرخشهر، معاون کانون‌های محله‌ای استان ، معاون خادمیاری، مسئول روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی و جمعی از خادمیاران و یاوران حضور داشتند.
در ادامه جلسه ابراهیم رضایی مسئول آموزش خادمیاری برنامه‌های در دست اقدام مدیریت و آموزش کار با سامانه خادمیاری را به خادمیاران ارائه کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی