پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت؛
۱۴۰۲-۱۲-۱۹

توزیع ۲۰۵۰ بسته معیشتی در سمنان در آستانه ماه مبارک رمضان

مدیر کانون‌‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: چهارمین رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲۰۵۰ بسته معیشتی در استان سمنان در حال برگزاری است.

به گزارش آستان نیوز از سمنان؛ حسن سعدالدین، مدیر کانون‌‌های خدمت رضوی استان اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۲۰۵۰ بسته معیشتی در شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، شاهرود، دامغان و میامی توزیع شد که به شکل هدفمند و محله محور در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت. 
وی بیان کرد: در این رزمایش تعداد ۲۰۵۰ بسته معیشتی در قالب نهضت کمک‌‌های مومنانه به ارزش ریالی هر بسته بیش از ۵۰۰ هزار تومان جمعا به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال توسط خادمیاران، کانون‌های خدمت رضوی محله‌ای، خیرین و نیکوکاران به نیابت از ولی نعمتمان آقا علی‌ ابن موسی‌ الرضا (ع) در راستای کمک به نیازمندان توزیع می‌شود.
حسن سعدالدین هدف از اجرای طرح مواسات را همدلی، کمک و دستگیری از نیازمندان جامعه دانست.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با اشاره به اینکه با توزیع بسته‌های معیشتی بخشی از نیاز اقتصادی افراد کمتر برخوردار برطرف می‌شود، تصریح کرد: نهضت کمک مومنانه در راستای خدمت کریمانه و به منظور کمک به فقرا و نیازمندان همزمان در این شهرستان‌ها انجام شده و همچنان در مقاطع بعدی هم ادامه خواهد داشت.
وی از مردم شریف و متدین استان دعوت کرد تا در این حرکت بزرگ مومنانه شریک و مساعدت‌های خود را به دفاتر کانون‌های خدمت رضوی استان ارسال کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی