پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۹

ارائه خدمات مشاوره رایگان خادمیاران به خانواده‌های احسان‌پذیر قم

به همت خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری رضوی قم به خانواده‌های احسان پذیر خدمات مشاوره‌ای ارائه شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، امیر هوشنگ ملا حسینی دبیر کانون مددکاری و مشاوره خادمیاران رضوی قم گفت: خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی قم به خانوادهای کم برخوردار در ناحیه چهار آموزش و پرورش، خدمات روانشناسی و مشاوره رایگان ارائه کردند.
 وی با بیان اینکه جامعه هدف از خانواده‌های نیازمند که با مشکلات پرورشی و تحصیلی فرزندان مواجه و نیاز به آموزش شیوه صحیح تربیت فرزندان دارند هستند بیان کرد: خادمیاران رضوی با هدف آموزش فرزند پروری و جلوگیری از آسیب‌های رفتاری دانش آموزان نیارمند، خدمات روانشناسی به خانواده‌های کودک و نوجوان ارائه می‌شود.
ملاحسینی گفت: در این جلسه خانواده‌ها با انواع مشکلات دانش آموزان خود از جمله ترس از برخی دروس و علائم اختلال در یادگیری آشنا شدند‌.
دبیر کانون مشاوره خادمان رضوی قم در خصوص فعالیت‌های این کانون در نیمه ماه شعبان بیان کرد: این کانون در نیمه دوم ماه شعبان ۱۴۰۲به همراه کارشناسان کانون مشاوره و مددکاری در موکب مرکز مادر و کودک ریحانه، در مسیر پیاده روی زائرین مسجد مقدس جمکران در بلوار پیامبر اعظم، عمود ۷۹ در قالب هیئت اندیشه‌ورز و تیم اجرایی به تعداد تقریبی۲۰۰ هزار احسان پذیر کودک و کارگاه آموزشی به ۱۰۰ نفر از مادران با ده عنوان موضوع مشاوره کودکان، بازی درمانی، اجرای نمایش، آشنایی با مهدویت، سرود مادران، کارگاه اضطراب و وسواس و افزایش مهارت فردی،... خدمات شایانی به زائرین مسجد مقدس جمکران ارائه کردند. 
دبیر کانون مددکاری و مشاوره خدمان رضوی قم تصریح کرد: در سرای محله شهرک قائم، در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ توسط کارشناسان کانون مشاوره و مددکاری رضوی در خصوص آسیب‌های اجتماعی و مشکلات روحی و روانی برای بیش از ۴۰  مددجو مشاوره مددکاری صورت گرفته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی