پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۹

حضور و پذیرایی خادمیاران رضوی در آئین تشییع شهید مدافع حرم در ساوه

خادمیاران رضوی شهرستان ساوه در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم این شهرستان حضور یافته و از شرکت‌کنندگان در مراسم پذیرایی کردند.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، پیکر شهید «سیدموسی حسینی» شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون که بهمن ماه سال جاری در سوریه به شهادت رسیده بود از میدان شهدای ساوه به سمت گلزار شهدای فاطمیون آستان مقدس امامزاده سیداسحاق ابن موسی الکاظم (ع) بر روی دستان مردم این شهرستان تشییع و در جوار سایر شهدای مدافع حرم مدفون در مجاور این بقعه متبرکه به خاک سپرده شد.
تشییع کنندگان با نوای این گل پرپر از کجا آمده، از سفر شام بلا آمده و کجائید ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت بلایی یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) را گرامی داشتند.
شایان ذکر است مراسم وداع با شهید نیز روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین (ع) واقع در خیابان شهید رجایی (بهزیستی) برگزار شد و مراسم یادبود این شهید نیز امروز پنج‌شنبه از ساعت ۱۵.۳۰ الی ۱۷ در رواق حضرت فاطمه معصومه (س) آستان مقدس امامزاده اسحاق (ع) برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی