پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۹

جشنواره عیدانه/مهربانی شمس الشموس همراه ۲۵۰۰ دانش‌آموز در خرید نوروزی

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در جشنواره عیدانه در کنار ۲۵۰۰ دانش آموز بودند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در ششمین جشنواره عیدانه در نمایشگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خیابان حجاب در کنار دانش‌آموزان بودند تا یک خرید به یادماندنی را تجربه کنند.
مهدی تاتاری مسئول کانون محله‌ای خدمت رضوی منطقه ۵ تهران اظهار کرد: خادمیاران و یاوران رضوی با برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) و پخش نواهای امام رضایی حال و هوای خاصی به خرید دانش آموزان بخشیدند.
وی افزود: خادمیاران کانون محله‌ای در قالب طرح حمایتی ۶۵ کارت هدیه جمعا به ارزش 130 میلیون ریال تهیه و به مادران هدیه دادند تا در خرید فرزندان کمک کوچکی باشد.
نجمه مقصودی مسئول کانون قرآنی منطقه ۵تهران گفت: خادمیاران غرفه کودک و نوجوان را برپا و میز نقاشی، طرح قرآن بخوانید جایزه بگیرید را اجرا کردند و جوایزی نیز به برندگان اهدا شد.
وی خاطرنشان کرد: غرفه فرهنگی با همکاری کانون تعلیم وتربیت و شعر و ادب خدمت رضوی منطقه دایر شد و کتاب‌هایی با محوریت مهدویت و امام زمان(عج) به دانش آموزان اهدا شد.
گفتنی است این نمایشگاه در سال، ۲ ماه فروش عیدانه دارد که با برنامه‌های ویژه برای دانش آموزان کم برخوردار با اهدای بن خرید از طرف خیرین برگزار می‌شود که هر هفته از خادمیاران مناطق مختلف تهران برای خدمت‌رسانی و ایجاد حال و هوای امام رضایی دعوت می‌شود و آخرین هفته خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در کنار دانش آموزان بودند و این خرید نوروزی را به یادماندنی کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی