پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۹

خادمیاران تبریزی در آستانه ماه مبارک رمضان به یاری مخدومین شتافتند

در آستانه ماه مبارک رمضان و با همت خیرین و خادمیاران کانون خدمت رضوی منتظران شهادت بسته‌های معیشتی تهیه و در اختيار خانواده‌های کم بضاعت قرار گرفت.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، داور سربازنژاد مسئول کانون خدمت رضوی منتظران شهادت مسجد الزهرا باغمیشه تبریز گفت: در راستای تحقق برنامه‌های ابلاغی از طرف کانون‌های خدمت رضوی استان با کمک و مساعدت خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی در مقاطع مختلف سال، کمک‌های مومنانه را جمع‌آوری و بسته‌های معیشتی تهیه و بین مخدومین تحت پوشش کانون خدمت رضوی اهدا می‌کنند.
وی افزود: در طول سال جاری در چارچوب مثلث موفق خادم، خدمت و مخدوم، موفق شدیم در چهار مرحله این خدمت مومنانه را برای کمک به معیشت خانواده‌های تحت حمایت انجام دهیم و در آستانه ماه مبارک رمضان با مساعدت خیرین و خادمیاران کانون مرحله پنجم بسته‌های معیشتی آماده و در حال توزیع است. 
مسئول کانون خدمت رضوی منتظران شهادت مسجد الزهرا باغمیشه تبریز اضافه کرد: در این مرحله تعداد ۵٠ بسته معیشتی آماده شده که هربسته شامل نان، برنج، روغن خوراکی، رب گوجه فرنگی، قند، ماکارونی و حبوبات بوده که هزینه هر بسته ۶ میلیون ریال برآورد شده است.  
سربازنژاد با اعلام اینکه هزینه کل بسته‌های توزیع شده ٣٠٠ میلیون ریال است افزود: این خدمت بی منت خادمیاران کانون همچنان ادامه دارد و لازم است از کلیه خیرین عزیز که در این اوضاع سخت اقتصادی به یاری مخدومین شتافتند تشکر و قدردانی کنم. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی