پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مسئول کانون جهادی خدمت رضوی بروجرد خبر داد؛
۱۴۰۲-۱۲-۱۹

بازسازی واحدهای مسکونی محرومین به همت خادمیاران در بروجرد

مسئول کانون جهادی خدمت رضوی بروجرد از بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی خانواده‌های محرومین به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

مرتضی زهره‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار آستان‌نیوز از لرستان با بیان اینکه خادمیاران رضوی بروجرد، به نیابت از امام رضا (ع) و با هدف حمایت از محرومین اقدام‌ به شناسایی، به‌سازی و نوسازی منازل محرومین می‌کنند، اظهار داشت: با  همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌ جهادی خدمت رضوی و مشارکت خیران در بروجرد، 4 منزل برای خانواده‌های کم‌برخوردار به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در مناطق محروم تعمیر و بازسازی شده است.
وی ادامه داد: این پروژها شامل گچکاری ساختمان، سرامیک، کاشی‌کاری، سیمانکاری و دیگر اقدامات بهبودی بود که این اقدامات جزء تلاش‌های خادمیاران و یاوران رضوی برای افزایش کیفیت زندگی خانواده‌های کم برخوردار است.
به گفته مسئول کانون جهادی خدمت رضوی بروجرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، جهادگران این کانون خدمات متنوعی را به نیازمندان ارائه می‌کنند و یکی از این خدمات رسیدگی به خانواده‌های کم‌برخوردار در مناطق محروم روستایی و شهری است که در این راستا لوازم ضروری زندگی شامل یخچال، تلویزیون، فرش، گاز، آبگرمکن و غیره برای آنها تامین‌ شده است.
زهره‌ای بیان کرد: سفیران امام مهربانی در این کانون همواره به دنبال راهکارهایی هستند که به بهتر شدن شرایط جامعه محرومین کمک کنند که در این راستا کمک هزینه‌‌های دارویی نیازمندان به بیماری «ام.اس» را به مبلغ ۲۰ میلیون ریال تأمین کردند. 
وی افزود: همچنین کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت، توزیع پوشاک و بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های محروم از سوی این کانون انجام شده است.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی