پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۹

برگزاری هفتمین سالگرد شهادت مدافع حرم اهل بیت (ع) «حسین معز غلامی»

هفتمین سالگرد شهادت ذاکر و مدافع حرم اهل بیت (ع) «حسین معز غلامی» در محله بلوار فردوس غرب برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه 18 به همراه پرچم حرم مطهر رضوی حال و هوای معنوی به مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حسین معزغلامی بخشیدند و فضای مراسم را به عطر رضوی معطر کردند.  این مراسم با مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بی آزارتهرانی و همچنین اجرای گروه سرود نوید همراه بود.
سید رضا منصوری پور مقدم جانشین کانون خدمت رضوی منطقه 18 با اعلام این خبر افزود: آشپزخانه حریم رضوی این کانون با همکاری خیرین منطقه، هر هفته اقدام به طبخ غذا برای نیازمندان به نام و یاد این شهید والا مقام می‌کند.
شهید معزغلامی از اولین شهدای سال ۹۶ و متولد سال ۱۳۷۳ بود که در جوانی به عضویت نیروی قدس سپاه پاسداران درآمد. وی از مداحان و سینه سوختگان اباعبدالله الحسین (ع) بود و همواره برای مصائب اهل‌ بیت (ع) مداحی و نوحه‌خوانی می‌ کرد. حسین سرانجام در فروردین ماه سال ۱۳۹۶در نبرد با نیروهای تکفیری وهابی در منطقه حماء سوریه به شهادت رسید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی