پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۹

خدمت‌رسانی خادمیاران منطقه ۱۴ به محرومان در ایام پایانی ماه شعبان

همزمان با آخرین روزهای ماه شعبان المعظم خادمیاران معاونت کانون‌های محله‌ای اقدام به اطعام احسان‌پذیران و توزیع کمک‌های مومنانه کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، مسئول کانو‌ن‌های محله‌ای منطقه ۱۴ گفت: از اقدامات پرشمار خادمیاران این معاونت در منطقه می‌توان به فعالیت‌های جهادی در عرصه رسیدگی به محرومان اشاره کرد که در همین راستا شناسایی و دستگیری از نیازمندان‌ از جمله آن‌ها هستند.
سیدمحمدحسین میرعبدالحق افزود: خادمیاران و یاوران‌ رضوی با تهیه بسته‌های معیشتی و طبخ غذا و توزیع آن میان افراد کم‌برخوردار به نام حضرت رضا(ع) فضای جامعه را به یاد حضرت شمس الشموس مصفا می‌کنند و موجب تداعی ذکر ایشان در دل‌ها می‌شوند و همین امر موجب دلگرمی محبان آن حضرت خواهد بود.
وی گفت: در واپسین روزهای ماه شعبان ۲۵ بسته ارزاق شامل برنج، حبوبات، قند، شکر، روغن، رب، شکلات، شیرینی، ماکارونی، میوه و..‌. و همچنین تعدادی غذای گرم تهیه و به دست نیازمندان رساندند.
لازم‌به ذکر است ارزش اقلام غذایی توزیع ‌شده 200 ‌میلیون ریال و هزینه طبخ غذا 40 ‌میلیون ریال است و کانون محله‌ای از ابتدای سال جاری ۳۵۶۳ ‌پرس غذای گرم و ۱۹۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع کرده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی