پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۹

برگزاری نشست هم‌اندیشی کانون‌های خدمت رضوی چهار محال وبختیاری

چهارمین نشست هم‌اندیشی کانون‌های خدمت رضوی استان چهار محال و بختیاری 17 اسفند در سالن جلسات کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان شهرکرد برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از چهار محال وبختیاری ،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت‌پناه مدیر کانون‌های خدمت رضوی ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: این نشست به منظور هم فکری کانون‌های تخصصی و دبیرخانه‌های شهرستان با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی کانون‌های خدمت رضوی برگزار شد.
قدرت الله رئیسی معاون کانون‌های محله‌ای استان نیز ابراز کرد: با توجه به اینکه خادمیاران کانون‌های تخصصی عضوی از کانون‌های محله‌ای نیز هستند در خصوص ارائه خدمات موثر و مورد نیاز مخدومین محلات همکاری و در خصوص برنامه‌های مشارکتی نیز تبادل نظر شد.
وی در ادامه از عملکرد خوب کانون‌های محله‌ای از دبیران درخواست کرد تا برای آموزش خادمیاری در سال بعد هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.
سید فاطمه حسینی معاون اجتماعی کانون‌های خدمت رضوی استان با توجه به برنامه‌های ابلاغی آستان قدس رضوی گفت: با توجه به اینکه تایید خادمیاران کانون‌های تخصصی از این پس در حیطه کاری دبیران کانون‌های شهرستان است امیدواریم با هماهنگی‌های لازم با دبیران تخصصی نسبت به تایید مصداق خادمیاران اقدام کنند.
محمدرضا مظاهری معاون فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان که در این جلسه حضور داشت نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور ارزشمند دبیران کانون‌های تخصصی و دبیران شهرستانها عنوان کرد: جلسات آموزشی و هماهنگی دبیران استانی ما را بر این داشت تا عملکرد بهتر خادمیاران ثبت و گزارش‌ها با هماهنگی دبیران در سال آتی به صورت ماهانه انجام گیرد.
در این مراسم مسئول گزینش استان و مسئول پایش استان در خصوص ضوابط عمومی و ملاک‌های برتر و در خصوص نظارت مومنانه و نظارت بر کانال‌ها و کانون‌ها و بایدها و نبایدها توضیحاتی ارائه کردند.
ابراهیم رضایی معاون خادمیار استان نیز در این جلسه نسبت به آموزش کار با سامانه  و شرایط تایید خادمیاران به دبیران کانون‌ها توضیحاتی ارائه کرد.
در پایان نیز دبیران ضمن معرفی خود نسبت به عملکرد خادمیاران کانون‌های خود اظهاراتی را ارائه کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی