پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۱

توزیع ۳۶۸ بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند توسط خادمیاران تهران

۳۶۸ بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند توسط خادمیاران منطقه ۲ تهران تهیه و توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، با نزدیک شدن به ایام سال نو شمسی و عید نوروز باستانی کانون خدمت رضوی منطقه ۲ با الگوبرداری از مهربانی امام رضا(ع)، اقلام بسته‌های ارزاق را تهیه، بسته‌بندی و توزیع کردند، تا بتوانند در رنگین کردن سفره خانواده‌های کمتر برخوردار و مددجو در سطح شهر و منطقه گامی برداشته باشند. 
 اقلام بسته‌های کمک‌های مومنانه شامل برنج ایرانی، گوشت گوسفند، مرغ، روغن پخت و پز، روغن سرخ کردنی، چای، قند، شکر، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، خرما، لوبیا، نخود، عدس، لپه، سویا، عسل و ... است.
محمود اکبری راد دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۲ تهران گفت: به برکت شمس الشموس امام رضا(ع)، کانون خدمت رضوی منطقه ۲، تقریباً هر ماه در مناسبت‌های مختلف توزیع سبد کالا، بسته‌های ارزاق و پخش غذای گرم انجام می‌شود که این خدمات در طول سال ادامه دارد.
وی افزود: در این مرحله تعداد ۳۶۸ بسته در نظر گرفته شده، کلیه اقلام این بسته‌ها به صورت عمده خریداری شده و در دفتر کانون منطقه توسط خادمیاران کانون های مختلف با همدلی و یاد امام رئوف بسته‌بندی می‌شود.
اکبری راد اضافه کرد: گوشت گوسفند این بسته‌های ارزاق، گوشت گرمی است که با نام امام رضا (ع) توسط خادمیاران تهیه و ذبح روز شده و در نهایت، بسته بندی انجام شده تا به دست خانواده‌های نیازمند برسد.
لازم به ذکر است که ارزش اقلام بسته‌ها حدودا ۳۰ میلیون ریال است و از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۳۰۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه و توزیع شده است.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی