پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۱

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با آیت الله العظمی نوری همدانی در مشهد

تولیت آستان قدس رضوی با مرجع جهان اسلام آیت الله العظمی نوری همدانی در مشهد مقدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آستان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی، این مرجع تقلید در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات آستان قدس رضوی به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) و مدیریت وی در تولیت آستان قدس رضوی به سوابق ایشان در قم و خدمت به طلاب اشاره و اظهار کرد: این نتیجه اخلاص شماست که خداوند این توفیق خدمت را به شما عنایت فرمود.
آیت الله العظمی نوری همدانی ارتباط بین حوزه علمیه قم و مشهد را بسیار مؤثر دانسته و عنوان کرد: باید این ارتباط گسترش پیدا کند و تقویت شود.
وی وضعیت جهان اسلام را نگران کننده خواند و گفت: امروز وضعیت غزه بسیار تأسف بار است که روزانه صدها نفر مردم بی گناه از زن و کودک کشته‌ می‌شوند ولی سران کشورهای اسلامی یا مخفیانه به صهیونیست کمک می‌کنند و یا با سکوت مرگبار خود بی تفاوت هستند.
آیت الله العظمی نوری همدانی با اشاره به فرمایش امام راحل درباره فلسطین خاطرنشان کرد: اگر کشورهای اسلامی سخن امام راحل را گوش می‌کردند، امروز اثری از صهیونیست نبود، امروز هم وظیفه ما نسبت به ملت مظلوم فلسطین سنگین است و باید به این موضوع توجه کرد.
شایان ذکر است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مروی گزارشی از فعالیتها و خدمات صورت گرفته از سوی آستان قدس رضوی ارائه کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی