پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۲

اعلام ساعت کار چایخانه‌های حضرت رضا(ع) در ماه رمضان و نوروز

ساعت کار پذیرایی از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در چایخانه‌های حضرت رضا(ع) در ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 اعلام شد. 

به گزارش آستان نیوز، رمضان، ماه بهار قرآن و تمرین بندگی بار دیگر فرا رسیده است، از این رو چایخانه‌های حرم مطهر حضرت رضا(ع) در صحن‌های کوثر، غدیر، امام حسن مجتبی(ع) و باغ رضوان نیز با تغییراتی در ساعت کار خود نسبت به سایر ماه‌های سال پذیرای دلدادگان شمس‌الشموس(ع) هستند. 
در این راستا خدمت‌رسانی این چایخانه‌ها هر روز بعدازظهر بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر آغاز می‌شود و تا یک ساعت قبل از اذان صبح ادامه می‌یابد. 
در حال حاضر خدمات پذیرایی در چایخانه‌های حضرت رضا(ع) به مناسبت آغاز این ماه پربرکت در دو شیفت؛ از ساعت 18 تا 22 با مشارکت خادمیاران رضوی و از ساعت 22 تا حدود 3 و نیم بامداد با مشارکت مواکب خدمت‌رسان انجام می‌شود. 
چای، دمنوش و خرما، از جمله اقلام ثابت پذیرایی چایخانه‌ها در ماه مبارک رمضان خواهد بود و با توجه به مناسبت‌ها و مشارکت مواکب سایر اقلام متبرک نیز بین زائران و مجاوران در این چایخانه‌ها توزیع می‌شود. 
شایان ذکر است، چایخانه‌های حضرت رضا(ع) در راستای میزبانی شایسته از زائران و مجاوران و ایجاد فضایی معنوی برای رفع خستگی آن‌ها در چهار نقطه از این حریم قدسی راه‌اندازی شده است که زیر نظر معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی فعالیت می‌کنند. تمامی وسایل و امکانات داخل این چایخانه‌‌ها نیز با مشارکت ناذران و خیران حرم مطهر تهیه شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی