پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۲

نمایشگاه تخصصی حمایت از بانوان کارآفرین منطقه ۲۱ تهران برپا شد

در آستانه سال نو نمایشگاه عیدانه تحت عنوان «نورالرضا(ع)» در راستای حمایت از بانوان کارآفرین منطقه ۲۱ تهران دایر شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، در روزهای پایان سال با هماهنگی شهرداری منطقه نمایشگاهی تحت عنوان نورالرضا(ع) به منظور حمایت از بانوان کارآفرین منطقه ۲۱ تهران در بوستان بانوان شهربانو محله تهرانسر در حال برگزاری است.
ام البنین حکیمی مسئول کانون اشتغال و کارآفرینی منطقه ۲۱ تهران گفت: با توجه به درخواست‌های متعددی که در مشاوره‌ها و میزهای خدمت این کانون از سوی بانوان کارآفرین داشتیم با همکاری شهرداری منطقه و کمیته امداد غرب تهران تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفته شد.
وی با اشاره به اینکه برپایی چنین نمایشگاه‌هایی امکان عرضه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین که بودجه کافی برای اجاره یا خرید مغازه ندارند را فراهم می‌کند، گفت: با توجه به وضعیت معیشتی و تلاش این بانوان برای کارآفرینی، با همکاری شهرداری و کمیته امداد غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار بانوان کارآفرین قرار گرفت.
حکیمی ادامه داد: در این نمایشگاه پوشاک عفاف و حجاب، انواع پوشاک، انواع کیف و کفش، اکسسوری، کیک و شیرینی، آجیل شب عید، محصولات ارگانیک خانگی و... قابل ارائه است.
مسئول کانون اشتغال و کار آفرینی منطقه ۲۱ در پایان گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه شرکت کنندگان و کارآفرینان از خدمت مشاوره تخصصی اشتغال و کارآفرینی و برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کار نیز بهره بردند.
لازم بذکر است این نمایشگاه تا ۲۵ اسفندماه از ساعت ۹ الی ۱۷ میزبان مراجعه کنندگان خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی