پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود،
۱۴۰۲-۱۲-۲۲

برپایی محافل قرآنی ویژه برادران در حرم مطهر رضوی

همزمان با ماه مبارک رمضان، محافل قرآنی در ساعات مختلف شبانه‌روز ویژه برادران در بارگاه منور آقا علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود.

 به گزارش آستان نیوز، مراسم ترتیل‌خوانی ویژه برادران در طول ماه مبارک رمضان در ساعات مختلف روز و شب در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

ترتیل‌خوانی برادران طرح اکرام ساعت 16 در رواق شیخ حر عاملی یکی از این محافل قرآنی است که در ایام ماه مبارک رمضان پذیرای مخاطبین قرآنی خواهد بود.

همچنبن طرح ترتیل یک صفحه قرآن دیگر برنامه اجرایی ویژه برادران در ماه رمضان است که بعد از نماز ظهر رواق امام‌خمینی(ره) و گوهرشاد برپا می‌شود‌.

مسجد گوهرشاد نیز بعد از نماز صبح میزبان ترتیل سوره یاسین است و ترتیل‌خوانی زائرین غیرایرانی در رواق غدیر از ساعت ۱۴:۳۰ و ۱۷:۳۰ و محفل قرآنی ویژۀ عرب‌زبانان ساعت 16 رواق دارالرحمه از دیگر برنامه‌های قرآنی طراحی شده برای اجرا در ایام ماه مبارک رمضان است.

کرسی ویژۀ تلاوت نیز  از  22 اسفند 1402 لغایت 22 فروردین 1403 از ساعت ۲۱و ۲۲:۳۰ در محل  ایوان مقصوره و در صورت سرمای هوا در رواق دارالقران الکریم حرم رضوی برگزار خواهد شد.

 جلسه قرآن صدرالحفاظ نیز از دیگر برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی است که با حضور استاد فاطمی ساعت۱۶:۳۰ و ۱۷:۴۵در  شبستان نجف‌آبادی برپا می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی