پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر مرکز قرآن آستان قدس رضوی گفت:
۱۴۰۲-۱۲-۲۲

احیای امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر نیازمند فرهنگ‌سازی است

مدیر مرکز قرآن آستان قدس رضوی گفت: احیای امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر نیازمند فرهنگ‌سازی است.

به گزارش آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام سید مسعود میریان، مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی در جلسه آموزشی و تبیینی طرح مهربانی که در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر را واجبات و از فرایض بسیار مهم، حساس و سرنوشت‌ساز اسلامی و رویکرد اساسی انبیاء و معصومین و اولیای الهی دانست.

وی تصریح کرد: اجرای فریضتین در جامعه کنونی اهمیت زیادی دارد و این امر مهم نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتری است و از همه مهم‌تر مسئولیت‌پذیری اجتماعی تک‌تک آحاد جامعه اثرگذاری بیشتری را در این زمینه به دنبال دارد که طلایه‌داران می‌توانند با انجام مأموریت صحیح خود در این عرصه خطیر بسیار تأثیرگذار باشند.

میریان بیان کرد: در برهه کنونی که فریضتین به فراموش سپرده شده، طلایه‌داران به‌عنوان سربازان جبهه امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر در احیای این امر الهی واجب بسیار مؤثر هستند.
 

اجرای طرح مهربانی حرم مطهر رضوی هم‌زمان با ماه رمضان در مشهد

در ادامه محسن ملی، جانشین قرارگاه طلایه‌داران ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی، اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو با حضور طلایه‌داران عرصه‌های ۲۶ گانه مشهد در استقبال از زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) از ۲۵ اسفندماه الی ۲۴ فروردین‌ماه طرح مهربانی اطراف حرم مطهر رضوی در مشهد اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح آشنایی بیشتر زائران علی بن موسی‌الرضا(ع) با جایگاه عبادت و زیارت حرم مطهر رضوی است همچنین در این ایام از ۲۷ اسفندماه الی ۱۰ فروردین‌ماه تعداد ۱۶ غرفه فرهنگی در چهار ورودی حرم مطهر رضوی فعالیت می‌کنند که در این غرفه‌ها خدمات فرهنگی و تبیینی به زائران ارائه می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی