پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۳

بازدید مدیرکل اداره نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت از بیمارستان رضوی

مدیرکل اداره نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از بیمارستان فوق تخصصی رضوی بازدید کرد.

به گزارش آستان نیوز، دکتر سیدهاشم دریاباری ضمن دیدار و گفتگو با دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی و جمعی از مدیران بیمارستان و بازدید از برخی بخش‌های درمانی آن، در جریان جزئیات برنامه استراتژیک سه ساله بیمارستان(1402-1404) در حوزه‌های «توسعه و چابک‌سازی منابع انسانی»، «توسعه منابع فیزیکی(نوسازی و بهینه‌سازی فضای فیزیکی، تأسیسات، تجهیزات و امکانات)» و «شفاف‌سازی مالی با اولویت اقتصاد سلامت» قرار گرفت. 
وی رشد و توسعه بیمارستان رضوی و موفقیت‌های روزافزون آن در حوزه‌هایی همچون گردشگری سلامت را در چند سال اخیر، قابل تقدیر دانست و از پیاده‌سازی استانداردهای اعتباربخشی در این بیمارستان استقبال کرد.
مدیرکل اداره نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت از اجرای طرح «مدیر پاسخگو» در محل کلینیک بیمارستان رضوی به عنوان یکی از خدمات ارزشمند این بیمارستان در راستای استانداردهای اعتباربخشی و با اولویت توجه به نیازها و افزایش رضایتمندی مراجعان یاد کرد که نتایج آن به حوزه مدیریت بهره‌وری بیمارستان منتقل می‌شود. 
همچنین اقداماتی که در راستای هوشمندسازی بیمارستان و الکترونیک سازی پرونده‌های بیماران آن در حال انجام است، مورد توجه ویژه دکتر دریاباری قرار گرفت. 
مدیرکل اداره نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور همچنین از پروژه راه‌اندازی مرکز اصلاح و درمان ناباروری بیمارستان رضوی به عنوان بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور و امکانات آن دیدن و استقبال کرد.
شایان ذکر است، بیمارستان رضوی، قطب درمانی شرق کشور وابسته به آستان قدس رضوی است که در آخرین ارزیابی اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های کشور، موفق به کسب رتبه درجه عالی شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی