پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۳

نخستین جشنواره نغمه‌های رضوی در مازندران برگزار شد

نخستین جشنواره نغمه‌های رضوی مازندران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان سیمرغ به کار خود پایان داد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ دبیر کانون ها خدمت رضوی استان مازندران  با اعلام این که راه نجات جامعه ایرانی تمسک به قرآن و عترت است، خاطر نشان کرد: نخستین جشنواره نغمه‌های رضوی با پیگیری معاونت فرهنگی و با مشارکت کانون‌های فرهنگی شهرستان‌های ۲۲گانه مازندران به میزبانی کانون خدمت رضوی شهرستان سیمرغ در مجموعه فرهنگسرای کیاکلا برگزار شد. 
محمداسماعیل امام‌زاده گفت: در این جشنواره ۲۱۲ نفر در بخش بزرگسالان و زیر 16 سال در دو مرحله مقدماتی شهرستانی به صورت مجازی با ارسال ویدئو شرکت کردند که 70 نفر به مرحله استانی راه یافتند.
وی ادامه داد: در این جشنواره از این تعداد ۳۰ نفر از بانوان و ۴۰ نفر از آقایان خادمیار و یاور رضوی حضور داشتند که در بخش جداگانه به صورت حضوری به تلاوت ترتیل، اذان و مناجات شعبانیه در حضور داوران پرداختند که در پایان ۲۶ نفر از خواهران و برادران در جایگاه  اول تا سوم قرار گرفتند.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی با اعلام اینکه نشر کلام وحی و مبانی و سیره ائمه بزرگوار به ویژه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مستلزم تداوم این گونه جشنواره‌هاست، تصریح داد: تاکید شده است کانون‌ها در سطح استان تمامی برنامه‌ها را حول محور قرآن و عترت برنامه ریزی کنند. 
شایان ذکر است: آیین اختتامیه این جشنواره با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان سیمرغ برگزار و از نفرات برتر با لوح یادبود و اهدای هدایایی تجلیل شد. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی