پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۶

همایش فصلی دبیران کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان شرقی در تبریز

همایش فصلی دبیران کانون‌های مرکزی خدمت رضوی شهرستان‌ها با حضور مدیر استان و معاونین کانون مرکزی خدمت رضوی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، آخرین همایش فصلی مدیر و معاونین استانی کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی با حضور دبیران کانون‌های مرکزی خدمت رضوی شهرستان‌ها در سالن جلسات کانون مرکزی شهرستان تبریز برگزار شد. 
این همایش که از ساعت ١٠ صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی و جمع‌خوانی صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) آغاز شد تا ساعت ١۶ عصر ادامه داشت. 
در این همایش که به منظور بررسی عملکرد فعالیت‌ کانون‌های مرکزی شهرستان‌ها در سال ١۴٠٢ و ابلاغ برنامه‌های پیشنهادی برای سال ١۴٠٣ ترتیب یافته بود، سردار محمدیوسف شاکری خویی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان طی سخنانی به تشریح وضعیت خادمیاری استان در مقايسه با سایر استان‌ها و مطلوب بودن وضعیت آن پرداخت.
وی گفت: ماهيت وجودی کانون‌های خدمت رضوی، خدمت به مخدومین جامعه است و از دبیران شهرستان‌ها درخواست دارم خادمیاران را تشويق و ترغیب کنند تا در تقویت و تحکیم رابطه مثلث خادم، خدمت و مخدوم تلاش کنند تا رضایت جامعه هدف تامین شود. 
در ادامه هر یک از دبیران شهرستان‌های تبريز، مراغه، اهر، مرند، بناب، ملکان، اسکو، میانه، کلیبر، هریس، ورزقان، شبستر، آذرشهر، عجب شیر و بستان آباد گزارش عملکرد طرح‌ها و برنامه‌های ابلاغی در سال ١۴٠٢ شهرستان خود را تشریح و پیشنهادات خود را برای برنامه‌های سال ١۴٠٣ ارائه کردند.
آخرین برنامه همایش پرسش و پاسخ بود که هر یک از معاونت‌های استان به موضوعات مطروحه از طرف دبيران شهرستان‌ها پاسخ دادند و با جمع‌بندی موارد مطروحه توسط مدیر استان همایش به پایان رسید. 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی