پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۶

یادواره شهید مدافع حرم داوود مرادخانی به همت خادمیاران در زنجان

همزمان با ماه میهمانی خدا و در آخرین چهارشنبه امام رضائی سال 1402، یادواره شهدا با محوریت هشتمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم داوود مرادخانی در زنجان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از زنجان، همزمان با روز بزرگداشت شهدا، یادواره شهید مدافع حرم حاج داوود مرادخانی با حضور جمعی از مسئولین استان زنجان و خادمیاران و یاوران رضوی در در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد.
سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان است گفت: اقتدار و عظمت نظام اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاورد‌های آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدایی است که با خون خویش عزت، آزادی و استقلال را به ملت ایران هدیه کردند. 
اجرای سرود و برپایی نمایشگاه تخریب، ایستگاه نقاشی کودکان، اهدا هدیه فرهنگی به روزه اولی‌های منتخب و برپایی غرفه سلامت و پایش از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی