پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۶

استشمام عطر رضوی با کاشت ۸۸۸ اصله درخت در پایتخت ایران

خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در پویش ملی «مژده بهار» با کاشت ۸۸۸ اصله درخت به نام شهدای والامقام عطر رضوی را در پایتخت گسترش دادند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری و با ابلاغ پویش ملی مژده بهار، خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با مشارکت ارگان‌ها و سازمان‎ها تعداد ۸۸۸ اصله درخت در بوستان‌ها و مناطق مختلف استان تهران را به نام شهدای شاخص و والامقام کاشتند.
احمد زمردی دبیر کانون خدمت رضوی رسانه و فضای مجازی استان تهران با بیان این خبر گفت: خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران همچون همه خادمیاران سایر استان‌ها آماده و مشتاق خدمت‌رسانی هستند و همیشه شعار خادم الرضاییم را سرلوحه کار خود قرار داده و با تاسی از بیانات تولیت معزز آستان قدس رضوی که خدمت مختص به داخل حرم مطهر نیست در تلاش هستند تا بتوانند در مسیر خدمت رضوی موثر و مفید قدم بردارند.
زمردی گفت: کانون خدمت رضوی استان تهران با محوریت چهارشنبه‌های امام رضایی و برنامه‌ریزی پویش‌های ابلاغی سعی می‌کند تا نیازها را رفع و خدمت متفاوت‌تری نسبت به سایر استان‌ها بواسطه توقعات از پایتخت ایران داشته باشیم.
وی افزود: به همین دلیل در هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری با حمایت مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران تعداد۸۸۸ اصله درخت در بوستان‌ها و....مناطق و شهرستان بنام شهدا کاشته شد تا این خدمت ماندگار تا سالیان سال از سفرای امام مهربانی‌ها باقی بماند.


 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی