پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۶

برگزاری آخرین چهارشنبه امام رضایی سال ۱۴۰۲ در شهرستان اراک

خادمیاران رضوی کانون‌های سلامت، خانواده و ورزشی استان مرکزی در آخرین چهارشنبه امام رضایی سال ۱۴۰۲ و به همت کانون مسجد امام خمینی (ره) اراک اقدام به ارائه خدمت در این مسجد کردند.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، کانون سلامت خدمت رضوی استان مرکزی همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور دکتر عابدی پزشک عمومی و خانم شهرجردی اقدام به معاینه، ویزیت، مشاوره پزشکی، اخذ فشار خون مراجعین کردند و افرادی که نیاز به معاینه و مداوای بیش‌تری داشتند به مطب پزشکان طرف قرارداد ارجاع داده شده تا خدمات درمانی رایگان دریافت کنند.
کانون ورزشی خدمت رضوی با توجه به وجود تیم‌های ورزشی‌ در مسجد مسابقه فوتبال دستی برگزار کردند که از بین ۲۰ نفر شرکت‌کننده به ۴ نفر برتر جوایزی تقدیم و به سایر شرکت‌کنندگان تبرکی امام رضا(ع) اهدا شد.
کانون بانوان و خانواده نیز با حضور کارشناس حوزه خانواده آموزش‌های لازم در خصوص خانواده و تربیت فرزند با موضوع سیره و سبک زندگی رضوی برای بانوان ارائه کرد و در پایان حاضرین از جلسه پرسش و پاسخ در سیره رضوی بهره‌مند شدند.
سپس اقامه نماز جماعت ، صرف افطار و قرائت زیارت امین الله و زیارت خاصه امام رضا (ع) انجام شد و توسط مدیرکانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی و دبیر کانون‌های خدمت شهرستان اراک جوایز مسابقات ورزشی اهدا شد.
محمد بخشی، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از حضور خادمیاران و برگزارکنندگان چهارشنبه های امام رضایی سال ۱۴۰۲ تشکر کرد و برنامه‌های چهارشنبه‌های‌ امام رضایی سال آینده را تشریح کرد.
شایان ذکر است همزمان با روز بزرگداشت شهدا و چهارشنبه‌های امام رضایی جمعی از خادمیاران رضوی اراک به همت کانون خدمت رضوی مسجد امام خمینی(ره) و کانون ایثار و شهادت با خانواده شهید غلامرضا رجبی از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی