پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۶

خادمیاران رضوی منطقه 18 تهران میزبان روزه داران شدند

خادمیاران رضوی منطقه 18 در سومین روز از ماه مبارک رمضان، با کمک خیرین و بانیان خیر سفره‌های افطاری را در آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) پهن کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران کانون‌‌های خدمت رضوی منطقه 18 در سومین روز از ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) سفره افطاری پهن کرده و از 200 نفر از شیعیان پاکستانی روزه دار پذیرایی کردند.
سید رضا منصوری پور مقدم جانشین کانون خدمت رضوی منطقه 18 ضمن تبریک حلول بهار معنویت و قرآن اظهار کرد:  این سنت حسنه هر ساله در سطح منطقه به صورت افطاری ساده برگزار و با اقلامی مانند نان، پنیر، سبزی، خرما به همراه شام از روزه‌داران پذیرای می‌شود و امسال نیز این سنت تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت. 
وی افزود: کانون خدمت رضوی منطقه 18 با همت خادمیاران و یاوران رضوی و با همکاری بانیان و خیرین همه روزه در یکی از مساجد یا امامزادگان منطقه افطار تدارک دیده و اهالی منطقه 18 می‌توانند از سفره کرامت اهل بیت(ع) متنعم شوند.
جانشین کانون خدمت منطقه هجده ادامه داد: هزینه‌های تدارک و تهیه این افطاری که با کمک مردم و خیرین تامین می‌شود حدود 200 میلیون ریال برای هر شب برآورد شده است و گسترش این سنت حسنه از اهداف مورد توجه کانون خدمت رضوی منطقه 18 خواهد بود. 
وی افزود: از دیگر برنامه‌های کانون خدمت رضوی منطقه 18 می‌توان به جز خوانی و قرائت روزانه قرآن و همچنین تقدیر از چهار روزه اولی در هر روز اشاره کرد. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی