پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ماه مبارک رمضان ؛
۱۴۰۲-۱۲-۲۷

مسابقه بزرگ «امام رضایی شو» برگزار می‌شود

از سوی آستان قدس رضوی، مسابقه بزرگ «امام رضایی شو» ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، جذب مخاطب کانال کودکانه حرم امام رضا (ع)، آشنایی مخاطبان با سبک زندگی رضوی و سیره حضرت رضا(ع)، آموزش به مخاطبان و نوجوانان از طریق مطالعه مطالب کانال و دریافت بازدید بیشتر و ایجاد حس وفاداری و همراهی برای مخاطبان فعلی از اهداف این مسابقه مطرح شده است.

سبک زندگی رضوی، سیره زندگی امام رضا (ع)، آداب زیارت، حرم شناسی (آئین‌ها، مکان‌ها، نمادها)، هنرهای رضوی ( فیلم ها، موسیقی ها، کاشی کاری ها، آینه کاری ها، و...) از موضوعات محوری این مسابقه است.

این مسابقه در قالب ایجاد لندینگ پیج و مسابقه 20 سوالی به صورت بازی‌وار سازی(gamification)  طراحی شده که شرکت کنندگان در هر مرحله باید به سوالات به درستی پاسخ دهند.

قرعه کشی این مسابقه عید فطر انجام می‌شود و به 8 نفر برگزیده هدایایی از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، ایرپاد، پاوربانک، سفر به مشهد ، سوغات متبرک جدید مشهد، کتاب و ساعت هوشمند اهدا می‌شود.علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند به آدرس rezvan.novinrazavi.ir/competition/1 در اپلیکیشن رضوان مراجعه کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی