پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۷

عرضه محصولات غذایی رضوی با ۱۰ درصد تخفیف به مناسبت ماه رمضان و نوروز

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی از عرضه محصولات این شرکت با ۱۰ درصد تخفیف خبر داد و گفت: این تخفیف به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

مجتبی هادیان در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: در قالب این طرح تمام محصولات شرکت صنایع غذایی رضوی با تخفیف به زائران و مجاوران آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) عرضه می‌شود.
او ادامه داد: این شرکت هر ساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو در راستای خدمت‌رسانی و تکریم زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) نسبت به اجرای طرح عرضه محصولات خود با تخفیف اقدام می‌کند.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی با اشاره به عرضه این محصولات در تمام کیوسک‌های عرضه مستقیم محصولات نان رضوی در شهر مشهد خاطرنشان کرد: بدین منظور ۱۰۰ کیوسک آماده خدمت‌رسانی به عموم است.
او ادامه داد: این طرح از امروز ۲۷ اسفند ماه آغاز شده و تا ۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

گفتنی است، صنایع غذایی رضوی یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که حدود 180 نوع محصول را در گروه‌های دونات،کلوچه، کیک‌های روغنی، کیک‌های اسفنجی، بیسکوییت، ویفر، اشترودل شیرین، اشترودل غذایی، شیرینی آردی و قنادی، نان، رب گوجه فرنگی، آبمیوه، انواع کمپوت، انواع کنسرو و کنسانتره میوه تولید می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی