پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۷

ایجاد دو بوستان به نام امام رضا(ع) با مشارکت خادمیاران رضوی در الیگودرز

دو بوستان متبرک به نام امام رضا(ع) در قالب اجرای پویش «مژده بهار» و هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری با مشارکت و همکاری خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی الیگودرز در این شهرستان ایجاد شد.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی الیگودرز گفت: با پیگیری‌ها و تعامل کانون‌های خدمت رضوی، همکاری سپاه انقلاب اسلامی، اداره منابع طبیعی و شهرداری دو مکان به نام بوستان امام رضا(ع) نامگذاری و ایجاد شد.
علی حیدرسرلک با اشاره به ایجاد این بوستان‌ها در حاشیه شهرستان الیگودرز افزود: در یکی از بوستان‌ها تعداد ۸۸ اصله نهال به نیت امام رضا(ع) و در بوستان دیگر بیش از ۸۰ اصله نهال نذر امام مهربانی‌ها کاشته شد. 
آیین کاشت نهال در دو بوستان متبرک به نام امام رضا(ع) با حضور امام جمعه الیگودرز، خادمیاران رضوی، فرمانده سپاه و رئیس اداره منابع طبیعی این شهرستان اجرا شد. 
الیگودرز «شهر نمونه استانی» با ۱۸ خادمیار از دی ماه ۱۳۹۶به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون با ۲۰۳ خادمیار رسمی رضوی (145 نفر زن و 57 نفر مرد) و ۲۴ یاور رسمی رضوی که در قالب ۳۵ کانون تخصصی و عمومی فعالیت دارد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی