پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۱۲-۲۸

استقبال از زائران نوروزی با اجرای زنده سرود در فرودگاه بین‌المللی مشهد

در آستانه سال 1403، اجرای زنده گروه‌ سرود مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در استقبال از زائران نوروزی در فرودگاه بین‌المللی شهیدهاشمی‌نژاد مشهد آغاز شد.

به گزارش آستان نیوز، این اجراهای زنده با همکاری گروه سرود نوجوان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و با هدف اشاعه فرهنگ رضوی، پیوند بیشتر زائران نوروزی با بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) و انتقال شور و نشاط معنوی به آنان، از 27 اسفند 1402 در فرودگاه بین‌المللی شهیدهاشمی‌نژاد مشهد آغاز شده است و تا 10 فروردین 1403 ادامه خواهد داشت.
به همین مناسبت، یک سرود ویژه با عنوان «اقبال در اقبال» با مضامین بهار، نوروز و ماه پرفضیلت رمضان به تازگی توسط واحد هنرهای دیداری و شنیداری این مؤسسه تولید شده است. شعر این اثر را علی اصغر دلیلی صالح سروده و تنظیم و آهنگسازی آن را نیز سید یحیی موسوی انجام داده است.
گروه سرود حاضر علاوه‌بر اجرای سرود اقبال در اقبال، دو سرود از تولیدات سال گذشته مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی را متناسب با حال و هوای بهار و رمضان برای زائران نوروزی در ایام مذکور در ساعات 10 تا 14 در محل نماد نوروزی مؤسسه در فرودگاه اجرا می‌کند.

شایان ذکر است، به همت این مؤسسه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت مکتب هنر رضوی در ایام ماه رمضان و نوروز 1403 در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی