پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۸

خدمت خادمیاران منطقه 5 تهران در چایخانه حضرت رضا(ع) به وقت افطار

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در چایخانه حضرت رضا (ع) به وقت افطار همراه همشهریان در پارک لاله هستند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، با آغاز ماه مبارک رمضان و همزمان با عید نوروز، بوستان لاله در مرکز شهر تهران میزبان بزرگترین جشنواره رمضانی کشور و منطقه با عنوان شهر رمضان است.
در ورودی پارک از خیابان کارگر شمالی، پرچم‌های سبز رنگ جشنواره مردمی آرمان شما را به جلو راهنمایی می‌کند، کمی جلوتر به سمت دریاچه سمت راست خادمیاران با روپوش سبز رنگ و کاور خادمی در اوج نور و صدای مجریان رادیو ایران که به صورت زنده اجرای برنامه دارند، جلب توجه می‌کنند.
خادم‌ها با روپوش سبز رنگ و دود اسپند در ذهن تداعی‌گر چایخانه حضرتی است. صف‌های تشکیل شده در جلوی چایخانه ارادت خاص همشهریان به امام رئوف را به نمایش می‌گذارد. 
بانویی با ذوق در گوش خادمی می‌گوید باور نمی‌کنید وقتی بوی اسپند رو حس کردم یهو رفتم حرم امام رضا(ع) و چه حال خوبی به من دست داد.
خادمیاران در چایخانه آماده پذیرایی هستند و کار خود را با شنیدن صدای اذان آغاز می‌کنند. افطار با عدسی گرم و چای متبرک به فرد روزه‌دار می‌چسبد.
راس ساعت عاشقی خادمیاران جلوی چایخانه جمع و با پخش زنده صلوات خاصه از ایستگاه رادیویی همجوار چایخانه یکدل و یکصدا به ولی نعمتشان عرض ادب کرده و بابت این خدمت معنوی خدا را شاکر می‌شوند.
از ابتدای ماه مبارک رمضان و همزمان با عید نوروز جشنواره شهر رمضان برپاست و خادمیاران رضوی استان تهران در چایخانه حضرتی میزبان مردم تهران خواهند بود.
گفتنی است خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران از نخستین جمعه ماه رمضان به مدت 4 شب در چایخانه حضور دارند و با عنایت شمس الشموس به همشهریان خدمت‌رسانی می‌کنند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی