پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۹

مشارکت ۱۵۰ میلیارد ریالی سرمایه‌گذاران در سومین طرح تامین مالی جمعی رضوی

مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی از اجرای سومین طرح تامین مالی جمعی توسط سکوی رضوی خبر داد و گفت: در این طرح در کمتر از ۲۴ ساعت، شاهد جذب ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه از سوی مشارکت‌کنندگان بودیم.

مجید منفرد اظهار کرد: در طرح «تامین سرمایه در گردش تولید دارو» با سرمایه پذیری شرکت دایاژن فارمد، ۳۴ درصد سود علی‌الحساب برای ۳۸۸ روز ویژه سرمایه‌گذاران لحاظ می‌شود.
او درباره دیگر ویژگی‌های این طرح خاطرنشان کرد: سود این طرح معادل ۳۲ درصد سود علی‌الحساب اسمی سالانه و معادل ۳۶ درصد سود علی‌الحساب موثر سالانه است.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی ادامه داد:
شرکت دایا ژن فارمد در نظر دارد با استفاده از تامین مالی جمعی نسبت به تامین سرمایه در گردش برای تولید و فروش کپسول سورناندین گرین نیچر اقدام کند.
او افزود: پروژه تولید این دارو با هدف تولید و توسعه داروهای نوین و ارتقا کیفیت دارو با اثربخشی بیشتر و عوارض کمتر صورت می‌گیرد که این مهم در راستای بهبود سلامت جامعه با استفاده از فناوری‌های پیشرفته است.
منفرد با اشاره به تامین مالی دو پروژه دیگر توسط این شرکت در سال جاری تصریح کرد: نخستین طرح سکوی تامین مالی جمعی رضوی در تیر ماه با نام «طرح توسعه و تولید عطر رضوی» و اخیرا نیز دومین طرح با عنوان «خرید و فروش سوزن ریل راه آهن» با سرمایه‌پذیری منطقه ویژه اقتصادی سرخس انجام شد.
او ادامه داد: در طی یک سال گذشته، سکوی تامین مالی جمعی رضوی توانسته است از طریق برگزاری سه طرح تامین مالی جمعی رضوی، زمینه شراکت در مجموع 171 سرمایه‌گذار با سرمایه‌گذاری 314 میلیارد ریال را فراهم کند.
منفرد افزود: در حال حاضر این سکو آماده همکاری برای تامین مالی پروژه‌های تامین مالی جمعی داخلی آستان قدس رضوی و سایر شرکت‌های دانش‌بنیان، نوآور و خلاق است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی