پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۹

افزایش دفاتر امانات نقدی و اشیای ارزشمند بارگاه ملکوتی رضوی در نوروز

در آستانه نوروز 1403 و همزمان با ماه پرفضیلت رمضان، تعداد و ظرفیت پذیرش دفاتر بخش امانات نقدی و اشیای ارزشمند حرم مطهر رضوی افزایش می‌یابد. 

به گزارش آستان نیوز، اداره امانات و اشیای پیدا شده حرم مطهر رضوی به منظور میزبانی شایسته از دلدادگان حضرت ثامن الحجج(ع) در ایام نوروز 1403، علاوه بر افزایش تعداد دفاتر بخش امانات وسایل خود، تعداد دفاتر بخش امانات نقدی و اشیای ارزشمند را از افزایش خواهد داد که ظرفیت قفسه‌های فعال این بخش نیز بیشتر می‌شود. 

بدین‌ترتیب در این ایام، 9 دفتر امانات نقدی و اشیای ارزشمند در مبادی ورودی اصلی شیخ طوسی، شیخ طبرسی و نواب صفوی، باب الرضا(ع) و باب الجواد(ع) و صحن‌های مرکزی انقلاب اسلامی، آزادی و جمهوری اسلامی و رواق دارالحجه حرم مطهر، آماده دریافت و استرداد وجوه نقد، طلاجات، مدارک و سایر اشیای ارزشمند زائران و مجاوران از جمله گوشی تلفن همراه است.
هر وسیله‌ای که در دفاتر امانات نقدی و اشیای ارزشمند حرم مطهر رضوی از زائر یا مجاور گرفته شود، به او در قبال آن قبض داده می‌شود که این قبض‌ها در این دفاتر به صورت سیستمی ثبت خواهد شد.
 

افزایش ظرفیت شارژ گوشی همراه 
ارائه خدمت شارژ تلفن همراه، یکی دیگر از خدمات دفاتر امانات نقدی و اشیای ارزشمند این آستان مقدس به شمار می‌آید که به مناسبت فرارسیدن نوروز 1403، بر ظرفیت جایگاه‌های شارژ تلفن همراه این دفاتر افزوده خواهد شد به طوری که بیش از 650 جایگاه فعال خواهد بود. 

همچنین 3 جایگاه شارژ تلفن همراه با ظرفیت متوسط شارژ 90 تلفن همراه در رواق شیخ طوسی و رواق امام خمینی(ره) به صورت مجزا ویژه خواهران و برادران زیر نظر اداره امانات و اشیای پیدا شده حرم مطهر رضوی فعالیت دارد که خدمات آن با همکاری خادمیاران این آستان مقدس به مراجعان ارائه می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی