پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با روز دهم ماه رمضان صورت گرفت؛ 
۱۴۰۳-۰۱-۰۲

سوگواری زائران حرم مطهر رضوی در سوگ رحلت ام المومنین(س) 

همزمان با روز دهم ماه مبارک رمضان که مصادف با سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری(س) است ویژه برنامه عزاداری و سوگواری این بانوی بزرگوار در حرم مطهر رضوی برگزار شد.  

به گزارش آستان نیوز، در سالروز رحلت ام المومنین؛ حضرت خدیجه کبری(س) ویژه برنامه ای از سوی معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در رواق بزرگ امام خمینی (ره) این آستان آسمانی برگزار شد.
 
این ویژه برنامه امروز پنج شنبه دوم فروردین و ساعتی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با قرائت زیارت امین الله و مرثیه سرایی و نوحه خوانی رضا نظامی از ذاکران و مداحان اهل بیت (ع) آغاز شد . 

حجت الاسلام والمسلمین احمد ترابی در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و بیان کرد: اسلام دین محبت و مودت است و زندگی مومنانه زندگی ای است که سرشار مهرورز و محبت باشد. 
وی تصریح کرد: در خانواده اسلامی زن و مردم باید با رفتار خود محبت کردن را به فرزندان خود بیاموزند چرا که در این صورت زندگی انسان سرشار از آرامش و صلح و صفا می شود. 

این کارشناس دینی ابراز کرد: مومنان باید نسبت به هم مهربان و دلسوز باشند و از طرح دوستی انداختن با دشمنان اسلام بپرهیزند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه های زندگی مومنانه طبق دستورات قرآن کریم این است که هرگز ولایت کفار و غیر مسلمانان را بر خود نپذیریم و اجازه ندهیم مدیریت امور ما به دست افراد غیر مسلمان قرار بگیرد.

گفتنی است؛ ذکر مصیبت و مرثیه سرایی با نوای ذاکر دلسوخته اهل بیت(ع)؛ علی خوش چهره از دیگر برنامه های روز رحلت حضرت خدیجه کبری (س) در حرم مطهر رضوی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی