پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۲

حضور فعال مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی در نمایشگاه «بهار حرم؛ بهار زندگی»

مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی گفت: نمایشگاه «بهار حرم؛ بهار زندگی» از 29 اسفند ماه آغاز به کار کرده و تا 10 فروردین با حضور موسسات مختلف آستان قدس رضوی از جمله سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد، موسسه جوانان، انتشارات به نشر و ... در پیاده‌راه آیت‌الله واعظ طبسی از ساعت 10:30 صبح تا 12 شب میزبان حضور زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مسعود میریان در گفتگو با آستان نیوز افزود: تلاقی ماه مبارک رمضان با عید نوروز فرصتی شد تا با راه اندازی نمایشگاه «بهار حرم؛ بهار زندگی» میزبان حضور زائران و مجاوران باشیم و برنامه‌های با محوریت آشنایی زائران با مفاهیم قرآنی و معارف رضوی فراهم کنیم.

 

وی تصریح کرد: مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی جهت آشنایی زائران با مفاهیم و معارف قرآنی، بازی‌های قرآنی را برای گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسال طراحی کرده است که کودک و نوجوانان می‌توانند به همراه خانواده در این مسابقات شرکت کنند و بازی‌های عروسکی، نقشه گنج از دیگر برنامه‌های قرآنی این نمایشگاه است.

 

میریان ادامه داد: هم چنین بخش‌هایی از این نمایشگاه به معرفی طرح‌های «من قرآن را دوست دارم» اختصاص دارد که خوشنویسی، نقاله خوانی، معرفی کتاب‌های رضوی و ... از دیگر برنامه‌های نمایشگاه قرآنی «بهار حرم، بهار زندگی»به شمار می رود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی