پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛
۱۴۰۳-۰۱-۰۴

اهدای ۹۸۴ بسته عبادی توسط سفیران امام مهربانی

مسئول کانون بانوان و خانواده استان لرستان از اجرای طرح «دختر ماه» توسط سفیران امام مهربانی با توزیع ۹۸۴ بسته عبادی در این استان خبر داد.

مهوش صیدی در گفت‌‌وگو با آستان نیوز از لرستان، در خصوص ویژه‌ برنامه دختران تازه به سن تکلیف رسیده، اظهار کرد: به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی استان لرستان، طرح دختر ماه تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، در سراسر این استان اجرا شده است.
وی ادامه داد: این طرح با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در سراسر کشور در حال اجراست.
مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی لرستان با بیان اینکه در قالب این طرح ۹۸۴ دختر ماه، در این استان متکلف شده‌اند افزود: خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوی این مجموعه به کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده رضوی معرفی‌ شده است که این برنامه در استان طبق سهمیه ابلاغی و لیست تایید شده انجام شده است.
وی با‌ اشاره به هدف برگزاری این طرح عنوان کرد: این برنامه یک اقدام فرهنگی، آموزشی و تربیتی است که با حال و هوای امام رضایی در بین خانواده‌های کم‌برخوردار و کمیته امام خمینی (ره) با حضور خادمیاران کانوهای بانوان و خانواده رضوی انجام می‌شود.
صیدی بیان کرد: همچنین برای این دختران بسته‌‌های فرهنگی و آموزشی تدارک دیده‌ شده، طی یک مراسم معنوی از طریق کانون‌های خدمت رضوی سراسر استان، توسط خادمیاران رضوی با حال و هوای امام رضایی و با حفظ کرامت و احترام به دختران ماه اهدا شد.
وی ادامه داد: بسته‌ها شامل سجاده، کیف سایز بزرگ و کوچک، چادر نماز سایز سن ۹ سال، یک جلد کتاب «دختر ماه»، یک عدد مهر نماز و تسبیح، هدایای فرهنگی و یک بسته متبرک حرم مطهر رضوی است.
مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی لرستان تصریح کرد: هزینه هر بسته ۴۵۰ هزار تومان برآورد شده که در بعضی از شهرستان‌ها با کمک خیرین و خادمیاران با بسته‌های معیشتی و فرهنگی همراه شده است‌.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی