پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۴

گلریزان خادمیاران امام رئوف(ع) در مناطق ۱۴ و ۱۸ تهران برای آزادی زندانی

کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ و ۱۸ در یک اقدام مشترک و با همدلی و همیاری خود به یک زندانی جرایم غیر عمد مالی حلاوت بازگشت به کانون خانواده را هدیه دادند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، مهدی روغنی مسئول کانون وقف و نذر منطقه ۱۴ در این رابطه اعلام کرد: همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ و ۱۸ با همت خود در مدت بسیار اندکی بدهی یک زندانی آبرومند را فراهم کردند تا سال جدید را در کنار خانواده خود سپری کند.
روغنی با اشاره به نحوه شناسایی این زندانی گفت: با پیگیری‌های کانون حقوقی استان تهران پرونده یک‌ معسر مالی، که به دلیل بدهی حدود ۲ هفته در زندان به سر برده بود، بررسی و جهت اقدام به کانون حقوقی منطقه ۱۴ ابلاغ شد و بلافاصله اقدامات لازم برای آزادسازی وی انجام گرفت. 
وی با اشاره به اینکه بخش اعظم بدهی این شخص با همیاری خیرین کانون حقوقی منطقه ۱۸ و کانون‌های وقف و نذر و زیارت منطقه ۱۴ تامین‌ شده، افزود: ۱۱۰میلیون ریال از سوی کانون حقوقی منطقه ۱۸ و ۵۵۰ میلیون ریال از سوی خیرین کانون‌های زیارت و وقف و نذر و خادمیاران‌ سایر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ ظرف مدت دو روز جمع‌آوری و اهدا شد.
مسئول کانون وقف و نذر منطقه ۱۴ اظهار کرد: این عمل خیر و خداپسندانه خادمیاران حضرت ثامن الحجج(ع) در ماه مبارک رمضان و در آستانه عید نوروز موجب بازگشت آرامش و شادی به یک خانواده شد که خداوند متعال را بابت این توفیق شکرگزاریم‌.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی