پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۴

آزادی زندانی توسط خادمیاران کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی قم

خادمیاران کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی استان قم، با حضور در دفتر شعبه یک اجرای احکام دادگستری قم با پرداخت بدهی مددجوی نیازمند، در آستانه شب عید نوروز آزادی محکوم مالی از زندان قم را فراهم ساختند.

به گزارش آستان نیوز از قم، یعقوب صالح‌زاده مسئول کانون محله‌ای فردوس صفاشهر از آزادی زندانی محکوم مالی در ماه مبارک رمضان و در آستانه عید نوروز خبر داد و گفت: خادمیاران رضوی با حضور در دفتر اجرای احکام قم، نیازمند محکوم مالی را با مشارکت و مساعدت 170 میلیون ریالی آزاد کردند.
وی در ادامه گفت: این مددجو با توجه به سپری شدن دوره حبس توان پرداخت بدهی را نداشته که با اطلاع خادمیاران کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی و پیگیری امور قضایی و اخذ رضایت  از شاکی با پرداخت ۱۷۰ میلیون ریال، محکوم نیازمند مالی را آزاد کردند. 
صالح زاده یادآور شد: خادمیاران رضوی با پیگیری نامه آزادی، مددجو را از درب خروجی زندان تا منزل بدرقه و با اهدای بسته معیشتی و کمک هزینه حمایتی در شب‌های ماه مبارک رمضان و در آستانه شب عید نوروز جشن و شادی را به خانواده وی به ارمغان بردند. 
وی خاطر نشان کرد: این مراسم به همراه پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و قرائت صلوات خاصه و مدیحه سرایی، معنویت و جلوه‌های ویژه ای را رقم زد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی