پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۴

برگزاری نشست‌‌های تخصصی کانون مشاوره و مددکاری تهران ویژه خادمیاران منطقه ۱۴

مشاوران کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴ تهران در راستای خدمت به دلدادگان امام رئوف(ع) با برگزاری نشست‌های تخصصی دانش و آگاهی‌های خود را ارتقاء می‌دهند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، نیره تهرانی مسئول کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴ گفت: متخصصان کانون مددکاری افزون بر حضور در میدان خدمت به هم‌وطنان نیازمند به مشاوره و مددکاری؛ در راستای افزایش آگاهی و دانش خود برای خدمت به مددجویان و محبان حضرت رضا(ع) همت مضاعفی به کار برده‌اند و در این مسیر از هیچ‌ تلاشی فروگذار نمی‌‌کنند‌.
تهرانی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی به منظور ارتقاء دانش خادمیاران کانون مشاوره افزود: یکی از کارگاه‌های برگزار شده طرح‌واره‌های یونگ است که برای درمان زخم‌های روحی دوران کودکی کاربرد دارد و به مشاوران در بهبود پیامدهای سوء ناشی از رویدادهای ناگوار دوران کودکی کمک بسیاری می‌کند.
وی اظهار کرد: تاکنون ۴ جلسه از این دوره در چهارشنبه‌های امام رضایی با حضور ۶ نفر از مددکاران کانون مشاوره به میزبانی یکی از خادمیاران برگزار شده است که این نشست ادامه‌دار خواهد بود.
مسئول کانون مشاوره منطقه ۱۴ همچنین ضمن اشاره به محتوای این طرح‌واره‌ها گفت: در مجموع ۱۸ طرح‌واره مطرح و در هر جلسه به یکی از آن‌ها پرداخته خواهد شد. در این کارگاه‌ها به موضوعاتی همچون تله رهاشدگی، محرومیت هیجانی، انزوای اجتماعی و تله شکست اشاره شده است و بقیه طرح‌واره‌ها در جلسه‌های آتی برگزار می‌شود، مطرح خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی