پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۴

اطعام رضوی در سفره شب عید نیازمندان/ طبخ و توزیع ۲۳۰۰ وعده سبزی پلو با ماهی

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران به رسم هرساله غذای سنتی شب نوروز را به سفره نیازمندان رساندند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، وحید ابراهیم یزدی دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با مشارکت گروه‌های جهادی به رسم هر ساله با طبخ و توزیع ۲۳۰۰ وعده سبزی پلو با ماهی سفره نوروزی شب عید را رنگین و دل خانواده‌های تحت پوشش را شاد کردند.
وی با بیان اینکه این اقدام خیرخواهانه یک میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون ریال هزینه داشت اظهار کرد: طعام رضوی با همخوانی صلوات خاصه امام رئوف و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) در آشپزخانه مسجد امام سجاد(ع) طبخ و آماده توزیع شد.
ابراهیم یزدی خاطرنشان کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان ۳۷۳ بسته معیشتی توسط خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی بین نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار توزیع شده است.
وی همچنین به برپایی چایخانه حضرتی در پارک لاله به مدت چهار شب اشاره کرد و گفت: با عنایت امام رئوف حدود 500 میلیون ریال هزینه چاپ و تولید لیوان مختص چایخانه شده که خیرین و خادمیاران می‌توانند از طریق‌ درگاه‌های اعلامی مرتبط به حساب آستان قدس رضوی در اقدامات خیرخواهانه کانون‌های خدمت رضوی منطقه۵ سهم داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی