پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۴

کمک مومنانه کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی شهرقدس با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی

همزمان با تقارن بهار قرآن و طبیعت، کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی شهرقدس با کمک خیرین ۶۰۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ دست لباس به خانواده‌های واجد شرایط توزیع کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، همزمان با روزهای نخست سال و تقارن بهار قرآن و طبیعت، با همت بلند خیرین در کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی شهرقدس بسته‌های مواد غذایی و لباس به خانواده‌های تحت پوشش و شناسایی‌ شده توزیع شد.
همچنین در روزهای پربرکت ماه مبارک رمضان تعداد ۴۰۰ بسته مواد غذایی با کمک خیرین کانون محله‌ای مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرک کاووسیه تهیه و به خانواده‌های واجد شرایط توزیع شد. این بسته‌ها شامل برنج ایرانی، گوشت، حبوبات، شیرینی، میوه، روغن، ماکارانی و سایر اقلام مورد نیاز بود که به ارزش حدود 10 میلیارد ریال هزینه شده است. 
۴۰ بسته معیشتی نیز هر یک شامل ۱۲ قلم کالا شامل گوشت گرم، برنج، رب گوجه، سویا، ماکارانی، تن ماهی، چای، زرشک، پنیر، خرما، نمک و روغن توسط نیکوکاران کانون محله‌ای محسنین تهیه و به جامعه هدف توزیع شد.
خیرین این مرکز به مناسبت آغاز سال جدید توانستند تعداد ۳۰۰ دست لباس در سایزهای مختلف هدیه و به نیازمندان تقدیم کنند.
در اقدام خیر دیگر توفیق میزبانی از خانواده مستمندان با یاری و کمک رسانی خیرین و با عنایت خاصه آل الله تعداد ۱۳۰ بسته کمک حمایتی به ارزش مالی ۱۳۰ میلیون تومان در آستانه سال نو توسط کانون محله‌ای و مرکز نیکوکاری محبان الزهراء تامین و تقدیم آنها شد.
علاوه بر این، خادمیاران و یاوران رضوی در سطح شهر نیز تعدادی بسته معیشتی آماده و به افراد تحت پوشش و معرفی شده تقدیم کردند.
کمک‌های مومنانه خیرین در مراکز کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی شهرقدس در طول سال انجام شده و در مناسبت‌های مختلف و ماهانه بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های واجد شرایط توزیع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی