پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌‌‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت؛
۱۴۰۳-۰۱-۰۴

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در مهدیشهر به مناسبت ماه مبارک رمضان

مدیر کانون‌‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: در ادامه چهارمین رزمایش کمک مومنانه استان، ۵۰۰ بسته معیشتی در شهر شهمیرزاد در حال توزیع است.

به گزارش آستان نیوز از سمنان؛ حسن سعدالدین، مدیر کانون‌‌‌های خدمت رضوی استان اظهار کرد: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۵۰۰ بسته معیشتی در شهر شهمیرزاد توزیع شد که به شکل هدفمند و محله محور در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت. 
وی بیان کرد: در این مرحله تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب نهضت کمک‌‌ های مومنانه به ارزش ریالی هر بسته ۲۰ میلیون ریال جمعا به مبلغ 10 میلیارد ریال توسط خیرین و نیکوکاران به نیابت از ولی نعمتمان حضرت رضا (علیه‌السلام) در راستای کمک به نیازمندان تهیه و توسط کانون‌های خدمت رضوی و خادمیاران توزیع شد.
مدیر کانون‌‌های خدمت رضوی استان سمنان با اشاره به اینکه خیران نقش اساسی در تامین بسته‌ها داشتند، از همت و اندیشه مسئولین کانون‌های خدمت رضوی، خادمیاران مهدیشهر و شهمیرزاد قدردانی کرد.
وی از مردم شریف و متدین استان دعوت به عمل آورد تا در این حرکت بزرگ مومنانه شریک و مساعدت‌ها و نذورات خود را به دفاتر کانون‌‌های خدمت رضوی ارسال کنند تا با نیت نذر ناذرین اقدام شود. 
سعدالدین با اشاره به ضرورت برگزاری افطاری‌های ساده از مردم شریف در این امر قدردانی کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی