پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۴

در بهار قرآن دختران ماه تهرانی تاج‌ بندگی بر سر نهادند

خادمیاران کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ تهران دومین مرحله طرح «دختر‌ ماه» را در ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو به یاد حضرت شمس الشموس اجرا کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، طیبه صفری مسئول کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ گفت: با عنایت‌ حضرت علی ابن‌ موسی الرضا(ع) و با همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون بانوان دومین مرحله از طرح ویژه تشرف دختران به سن تکلیف با عنوان دختر‌ ماه در اولین روز از فروردین‌ماه کلید خورد و با سه خانواده تحت پوشش دیدار شد.
وی با اشاره به شناسایی خانواده‌های کم‌برخوردار دارای فرزند دختر در آستانه تکلف از سوی کمیته امداد و معرفی آن‌ها به کانون بانوان افزود: کانون بانوان و خانواده منطقه دارالمومنین، به‌عنوان مجری طرح، براساس دستورالعمل ابلاغی ضمن تهیه هدایا و برقراری تماس با خانواده نوگلان تازه‌مکلف اقدام‌ به حضور در منزل این عزیزان کرد. 
صفری در ادامه گفت: از میان یازده دختر تازه‌مکلف معرفی‌شده، در مرحله اول جشن تکلیف ۵ دختر برگزار و در مرحله دوم با سه خانواده دارای دختر تازه‌مکلف دیدار و جشن تکلیف ۴ دختر برپا شد که یکی از خانواده‌ها دارای دختران دوقلو بودند.
مسئول کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ ضمن تصریح استمرار این خدمت‌رسانی در راستای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش اظهار کرد: با توجه به شرایط خانواده‌های جامعه هدف و دغدغه‌های آن‌ها در زمینه‌های گوناگون به‌ویژه مسائل فرهنگی و اجتماعی تدبیر شد یک خادمیار به‌عنوان پشتیبان فرهنگی به‌صورت ماهانه با این خانواده‌ها در تماس و پاسخگوی
مسائل دینی و فرهنگی‌ آنها باشد و این عزیزان با پیگیری‌های رابط کانون از خدمات کانون‌های خدمت رضوی منطقه بهره‌مند شوند. 
وی در پایان‌ گفت: شایان توجه است کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ مبلغ بیست‌میلیون ریال جهت اجرای طرح دختران ماه هزینه کرده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی