پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۵

میزبانی خادمیاران رضوی منطقه ۱۱ تهران در نمایشگاه قرآن کریم

جمعی از خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران در سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم میزبان شرکت کنندگان در غرفه آستان قدس رضوی بودند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، همزمان با سومین روز از بهار طبیعت و یازدهمین روز از بهار قرآن علاقمندان به شرکت در طرح قرآنی «من قرآن را دوست دارم» در این غرفه ثبت نام شدند و ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در کلاس‌های حفظ قرآن نیز انجام شد تا بر اساس منطقه محل زندگی، به کانون مورد نظر معرفی شوند.
اجرای مسابقات قرآنی به صورت مکتوب و قرعه‌کشی بین شرکت کنندگان برای اهدای جوایز، ختم قرآن کریم توسط حضار با استفاده از دفترچه‌های نیم جزء، یک جزء و یک حزب قرآن و مشاوره تخصصی به مراجعه کنندگان برای حفظ قرآن کریم از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۱۱ تهران اجرا شد. 
در این غرفه قسمتی نیز برای سرگرمی‌های قرآنی کودکان و نقاشی در نظر گرفته شده بود. زیارت مجازی حرم ثامن الحجج (ع) و اهدای جایزه به کودکان از دیگر برنامه‌های این غرفه بود. 
خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران به افرادی که قرآن‌های فرسوده و آسیب دیده خود را به این غرفه تحویل می‌دادند هدایای متبرک رضوی را اهدا کردند. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی