پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۵

سفره‌ ۲۰۰ خانواده عزتمند روستاهای سیستان و بلوچستان معطر به عطر رضوی شد

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و چهارشنبه امام رضایی، ۲۰۰ بسته معیشتی توسط خادمیاران کانون محله‌ای شمس الشموس زاهدان بین خانواده‌های نیازمند روستاهای شهرستان نیمروز توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان، دادخدا خدایار مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان گفت: همزمان با اولین چهارشنبه امام رضایی و آغاز ماه مبارک رمضان با کمک بنیاد علوی خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی بسته‌های معیشتی در قالب کمک مؤمنانه خود را به دست نیازمندان رساندند.
وی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا و ماه بندگی افزود: رزمایش اهدای بسته‌های معیشتی به خانوارهای جامعه هدف کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان با پیش قدم شدن کانون محله‌ای شمس الشموس زاهدان برگزار شد که در رزمایش مومنانه و به خانوارهای دهک ۱ تا۴ بسته معیشتی اهدا شد.
وی ادامه داد: شناسایی و رسیدگی به نیازمندان به ویژه محروم‌ترین قشر جامعه یعنی‌ روستائیان از وظایف کانون خدمت رضوی است که به لطف الهی و عنایت اهل بیت (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع)، کانون محله‌ای شمس الشموس این مهم را به‌نحو مطلوب انجام داده و بالغ بر ۸۰۰ نفر از نیازمندان در روستاهای محروم شهرستان نیمروز، عشایر محروم سطح استان و محلات زیباشهر زاهدان را شناسایی کرده‌اند و خدمات مستمری به این بزرگواران اهدا می‌کنند.
خدایار خاطر نشان کرد: ۲۰۰ بسته معیشتی توزیع شده شامل ۷ کیلوگرم برنج ایرانی، رب گوجه فرنگی، روغن، حبوبات، سویا، شکر، ماکارانی، چای ایرانی و قند است که ارزش هر بسته ۱۵ میلیون ریال جمعا به مبلغ ۳ میلیارد ریال بوده است.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان از عموم مردم و خیرین محترم هم درخواست کرد در صورت تمایل به مشارکت در کمک‌رسانی به نیازمندان به کانون‌های محله ای مراجعه کرده و نسبت به اهدا کمک‌های خود اقدام کنند تا خادمیاران به نام نامی علی ابن موسی الرضا(ع) به جامعه هدف خود خدمت‌رسانی کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی