پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خبرداد؛
۱۴۰۳-۰۱-۰۵

16هزار نفر نوجوان روزه اولی، میهمان سفره افطار امام هشتم(ع) شدند

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: در راستای اجرای یک موقوفه با غبطه افطار محرومان، 16هزار روزه اولی در مناطق حاشیه شهر مشهد، میهمان سفره اطعام رضوی شدند.

به گزارش آستان نیوز، جعفر رئیسیان زاده با اشاره به جزئیات برنامه "حوالی بهشت" ویژه افطار روزه اولی ها اظهار کرد: 46مسجد در حاشیه شهر مشهد در راستای اجرای این طرح با آستان قدس رضوی همکاری دارند و طی هماهنگی‌های انجام شده با ستاد حاشیه شهر، اجرای برنامه افطار با حضور مدیران مساجد همراه با برنامه های فرهنگی ویژه نوجوانان پسر و دختر در حال برگزاری است. 

وی، نیت واقف را در این طرح، اطعام محرومان با "حلیم" در ماه رمضان عنوان کرد و افزود: دختران سنین 9 تا 11 سال و پسران در سنین 14 تا 16 سال، شامل این افطار می‌شوند.

 

توزیع 28 هزار پرس غذای متبرک رضوی ویژه خانواده روزه اولی‌ها

به گفته معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، در حاشیه اجرای این برنامه‌ی افطار، 28 هزار پرس غذای حضرت نیز میان نوجوان روزه اولی همین طرح توزیع می‌شود، بدین صورت که پس از افطار، دو پرس غذای گرم متبرک حضرتی به شرکت کنندگان در مراسم افطار تحویل داده می‌شود تا پس از عزیمت به منزل با خانواده خود میل کنند.

رئیسیان زاده بازتاب این برنامه را در میان خانواده های مناطق کم برخوردار، مثبت ارزیابی کرد و گفت: فعالان فرهنگی حاشیه شهر، اجرای برنامه های فرهنگی در طرح "حوالی بهشت" را باعث ایجاد شور و نشاط در این ایام در محلات حاشیه شهر دانسته اند.

 

اطعام 2 هزار نفر از ایتام در اختتامیه 

وی، برنامه های فرهنگی اجرا شده در برنامه "حوالی بهشت" در 46 مسجد را شامل برنامه های نمایشی طنز، کار با کودک، آموزش احکام روزه توسط روحانیون و ... ذکر کرد.

معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت از برگزاری اختتامیه برنامه "حوالی بهشت" در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ایام ولادت امام حسن(ع) در رواق حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: 2 هزار نفر از ایتام و فرزندان شهدای مدافع حرم به مراسم اختتامیه حوالی بهشت در رواق فاطمه زهرا (س) دعوت شده اند که انشاءالله اطعام خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی